Saturday, November 7, 2009

Т.Б. Трачери


ТБ Трачери се формирани 1994 година. Иако до 2001 немаа никакво издание зад себе, сепак имаа неколку 103 хитови со снимки од нивни концерти и уште како демо бенд уживаа статус на андерграунд херои. Во 2001 излегува првиот албум Клати и тркалај, снимен во сега веќе непостоечкото кино Ѓорче Петров, заедно со списанието Маргина кое експресно испари од музичките продавници.

Вториот албум Купи ме, снимен во кино Фросина е издаден за неофицијалниот label Трач рекордс 2003 година. Третиот албум Шлагери од Содома е снимен во студиото Hidden Dragon и издаден за Bagi music 2005 година.

Поставата која го сочинува бендот е: Кирчо Арсовски - гитара и вокал, Кирил Арсов - бас и придружни вокали, Андреј Анастасов - тапани и Ивица Димитриевиќ - гитара.

Оваа година ке имаат чест да го отворат BOOM Taksirat фестивал на 28  ноември во Младинскиот културен центар

Т.Б. Трачери - Клати и Тркалај

  1. Трач Мантра
  2. Скопје
  3. Мрзу Старци 
  4. Чедо Глава
  5. Ја Сам Убав
  6. Пица
  7. Бубашвабе
  8. Стра ми е 
  9. Док Не Зинеш
  10. Херој
  11. Мама Не Ти Дава
  12. Elton Fucking John
  13. Нова Мода
  14. Готов Си 
  15. She's A Bomb
  16. Кинки
  17. James Bond те плука
  18. Етиопија
  19. Outro



Т.Б. Трачери - Купи Ме 


  1.  It Came Frome Other Space
  2.  Танга
  3.  Чекам чериш
  4.  Come On Teenage Lover Girl
  5.  Со камшик твој во моја уста
  6.  Лето
  7.  Те грабна Вивиен Вествуд
  8.  Динг-Донг
  9.  Кога со Оскар Вајлд зборувавме за тебе
  10.  Овца на телефон
  11.  Ќерка
  12.  Вампира
  13.  Фризер
  14.   Ќе ме најдеш
  15.  Сакам те
  16.  Низ брдo
  17. Outro 

2 comments:

  1. Bratu aj ako ne ti e problem sredi go linkot na Kupi me od T.B traceri i bravo za blogov zakon.

    pozdrav od Stip

    ReplyDelete
  2. Линкот е среден! Фала за поддршката!
    Поздрав до Штип!

    ReplyDelete